What's up? #3

21-02-2014 09:13

Hee,

Ik ben gisteren met mijn klas naar Amsterdam geweest.

Met de trein!
Het was supergezellig, ik hoop dat we vaker zulk soort uitstapjes gaan maken.

 

Om 8 uur moesten we op school zijn.

Daarna gingen we in de auto naar een station.

We moesten allemaal staan. (met 38 kinderen!)

Gelukkig duurde die trein maar 4 minuten ofzo.

 

Later hadden we iets van 5 minuten de tijd om over te stappen.

We waren net opt tijd, maar onze trein had een kwartier vertraging.

 

Toen we aangekomen waren, zijn we met de tram geweest.

We stopten ergens vlakbij het Rijksmuseum.

 

Toen we binnen waren, moesten onze jassen en tassen in een kooi.

Uiteindelijk waren we binnen.

Er waren zo veel schilderijen! (duhh)

We hebben ook de Nachtwacht gezien.

Best apart, dat ene meisje.

Het lijkt net of er een felle lamp op haar schijnt.

Bij zulk soort dingen vraag ik me altijd af wat hij op dat moment voelde.

 

In ieder geval, we hadden maar een uur de tijd.

Best jammer, ik had wel meer willen zien, maar ik had ook wel erg trek.

We aten pas om 1 uur.

 

Later zijn we nog de stad in gegaan.

We mochten vrij lopen, in de Kalverstraat.

Iedereen mocht 5 euro mee.

Maar veel kinderen hadden meer mee.

Ik had gewoon 5 euro mee.

Eigenlijk wou ik wel meer, maar ik dacht dat niemand het zou doen.

Wel dus.

 

Ik ging met mijn vriendinnen alle winkels in.

Veel hadden al wat gekocht, maar ik ging eerst alle winkels door en daarna terug.

Toen kwamen we bij Claire's.

Zo'n leuke winkel!

Daar heb ik deze polsbandjes gekocht: https://www.claires.co.uk/2-pack-moustache-sweatbands/shop/fcp-product/22603

Ze kostten zes euro.

Daar baalde ik zo van!

Uiteindelijk mocht ik geld lenen van Lara, mijn vriendin.

Zo lief!

Haar moeder was mee, dus ze kon die euro zo terug krijgen.

Ik ga zo naar haar toe, om het geld te brengen.

Ik ben er zo blij mee!

Bij Claire's hebben ze zulke leuke dingen!

Echt een aanrader!

 

Sorry dat dit weer een"What's up?"was.

X-je, Kim