Nog een paar dingen over mij

27-01-2014 16:13

Hee allemaal,

Ik heb mezelf nog niet echt goed voorgesteld.

Dus hier een paar dingen over mezelf:

 

Mijn hobby's zijn:

  • Voetballen
  • Vingerhaken
  • Dansen
  • Acteren
  • Lezen
  • Schrijven
  • Bloggen
  • Video's maken
  • Lachen
  • Muziek luisteren
 
 
Ik praat  (te) veel en ben heel druk.
 
Ik weet niet hoe, maar ik heb heel vaak zin om wat te schrijven.
En als ik dan bezig ben, kan ik niks bedenken.
In ieder geval, ik denk dat ik later schrijfster of regisseur wil worden.
Ik denk dat dat wel allebei tegelijk kan.
 
Iedereen zegt dat ik heel veel fantasie heb.
Dat is denk ik ook wel zo.
Als je me een onderwerp en een papier geeft, ben ik wel 20 minuten rustig (: .
 
Verder ben ik een bijna-brugmug.
Ik zit in groep 8.
Vroeger had ik altijd heel veel zin om naar groep 8 te gaan.
Maar nu zit ik er in en besef ik me dat ik wel vriendinnen kwijt ga raken.
 
Dit was het zo'n beetje.
Heb je nog een vraag?
Verstuur hem hier naast!
X-jes