Kaarsen

11-05-2014 12:11

Ik vind het persoonlijk heel erg gezellig om kaarsen op mijn kamer te hebben.

Eigenlijk heb ik ze niet zo vaak aanstaan.

Maar ik vind het gewoon gezellig staan.

Ik heb een waxbrander, maar ook gewone kaarsjes.

Dit zijn een paar kaarsen van mij:

De waxbrander is van de Action, de prijs is 1.29.

Heel goedkoop dus.

Ik heb er ook waxjes bij gekocht, in de geur pepermunt (peppermint).

Die heb ik ook bij de Action gekocht, voor 0.89.

Er zitten zes waxjes in.

Er zit een hele frisse geur aan. 

Je hebt de waxjes in veel verschillende geuren bij de Action.

 

De 'Home sweet home' kaarsjes zijn van de Kwantum.

De prijs weet ik niet meer.

 

Alle andere kaarsjes heb ik op een vakantiepark gekocht.

En daarvan weet ik de prijzen ook niet meer. :)

 

In ieder geval, ik vind kaarsen heel erg sfeervol.