Foto-collage maken

02-02-2014 19:28

Mijn vriendin en ik liepen laatst door de Action.

Toen kwamen we allemaal schildersdoeken tegen.

Het was zo'n pakje met drie schildersdoeken, voor 2,- .

Dus we namen het mee en maakten foto-collages.

Wij hebben 2 foto-collages gemaakt. 1 voor haar, 1 voor mij.

Het zijn foto's van ons samen.

Ik laat de foto niet zien, want ik weet niet of mijn vriendin het leuk vindt als ik het laat zien, omdat zij er ook op staat.

 

Benodigdheden
 
- Schildersdoek(en)  ( het hoeft niet duur te zijn, die van de Action zijn prima )
- Foto's
- Eventueel een printer om de foto's uit te printen
- Plakkertjes of lijm om de foto op te plakken
- Verf, tijdschriften, stiften, wat dan ook. Je mag het helemaal zelf weten, het is jouw foto-collage.
- Creativiteit 
 
Zo maak je het:
 
- Print/ pak de foto's die je wilt gebruiken
- Plak ze op de plek waar je ze wilt hebben
- Versier hem verder, maakt niet uit hoe
 
 
 
Ik ben zelf niet echt creatief, maar ik vind mijn resultaat heel leuk geworden!
Veel succes!