20 facts about me

17-11-2013 16:57

 

  1. Ik sta om 6:15 op, terwijl ik pas om 8:15 op school hoef te zijn
  2. Ook al sta ik zo vroeg op, ik ben altijd te laat
  3. Ik koop allerlei spullen, waarvan ik aan het begin al weet dat ik er niks mee ga doen.
  4. Alles wat ik ooit heb gekregen, bewaar ik
  5. Ik ben een enorme rommelkont
  6. Bloggen vind ik heel leuk, alleen heb ik nooit inspiratie
  7. Ik ben chocola- verslaafd
  8. Mijn lievelingseten is lasagne
  9. Ik heb een hekel aan roze
  10. Als ik lipgloss op doe,lik ik het er binnen 10 tellen weer af.
  11. Ik haat make-up, alleen heb ik wel eens mascara op
  12. Ik ben totaal niet creatief
  13. Ik heb altijd pech
  14. Soms word ik midden in de nacht wakker, en dan kan ik de hele nacht niet meer slapen
  15. Voetbal vind ik heel leuk, alleen kan ik er niks van
  16. Eekhoorns vind ik superschattig
  17. Mijn lievelingskleuren zijn: donkerblauw en mintgroen
  18. In de zomer word ik helemaal lekgestoken door muggen
  19. Ik heb twee katten en twee konijnen
  20. Ooit heb ik 17 wandelende takken gehad